31 Mayıs 2016 Salı

SONUNNNNDAA



Öncelikle yazılarıma gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim.

Sonunda güzel haberi aldım vizem onaylandı . Bekle bizi

Avustralya biz geliyoruz. Artık Türkiyede ki işlerimizi halledip

bavulumuzu hazırlamaya başlayabiliriz. son zamanlarda yorucu ve

stresli günler geçirdim ama artık kendimi kuşlar kadar özgür

hissediyorum . Yeni bir hayat bizim için neler hazırlıyor , neler

yaşayacağız merakla bekliyorum.

Aşağıdaki şiiri hayallerin peşinden koşanlara gelsin ...







   Hayallerinin peşinden gidenlerin hayalleri
  

   Asla hayal olarak kalmaz,

   Hayal bir rüya değil! umut beklentisidir.

   Umut fakirin ekmeği değil, maratondaki son varış  

   çizgisidir.

2 yorum:

  1. Merhaba! Blogunuza geçenlerde rastladım.heyecanla takip ediyorum gelişmeleri.Ben de ailemle taşınmayı düşünüyorum ama henüz işin baya başındayız.umarım sizin geldiğiniz noktaya biz de en kısa zamanda gelebiliriz

    YanıtlaSil
  2. Merhaba acaba avustralyaya gittiniz mi?
    Çocukla ve pr olmadan yüksek lisans yoluyla çıktığınız bu yol açıkçası bende merak uyandırdı. Aynı yollardayız biz de ama dil sorunu nedeniyle pr başvurusu yapamıyoruz. Çocukla ve seçtiğiniz vize türüyle sağlıkla ve eğitimle ilgili zorluk yaşadınız mı?

    YanıtlaSil